تا حالا شده با خودت بگی چرا در ایران تمام اجناس و کالاها چرا گران هستند یا اینکه بگی چرا یک کالا بی ارزش در ایران همش روبه بالا می باشد چرا ما نباید حقوق و دستمزد بالا باشد و کالاها و خدمات پایین باشد چرا ما نباید آرامش اقتصادی داشته باشیم چرا ما در جمهوری اسلامی ایران باید در اضطراب و ترس و فکر خیال اقتصادی قرار داشته باشیم چرا باید 24 ساعت فقط به فکر پول باشیم تا کی می خواهیم انقدر در فشار اقتصادی و مالی زندگی کنیم تا کی می خواهیم طعم یک زندگی راحت و با آرامش را به حسرت ببریم آیا ما انسانها جزو این کره خاکی نیستیم آیا ما حق زندگی کردن داریم اگر داریم چرا در جمهوری اسلامی ایران فقط باید زنده بود و نفس کشید و چیزی بنام زندگی کردن وجود ندارد و فقط باید برای زنده بودن تلاش کنیم
ما را در سایت ارزش ملک در تهران و مخصوصا در مناطق غرب تهران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192