سلام قصد دارم واقعیتی خاموش و خطرناک راجب سلاحی فوق پیشرفته توسط کشوری بی ریشه بنام آمریکا را بر شما بر ملا کنم ای مسلمان ای مهندس و ای دکتر و ای پادشاهان مملکت ایران آخوندها ای پروفسور و فیلسوف تو رو خدا از خواب خرگوشی بیدار شوید الان نزدیک به چندین سال است که سلاحی بنام هارپ بر روی آب و هوا و زمین در این اثراتی دارد می گذارد و این سلاح توسط آمریکای جنایتکار ایجاد شده است و کشورهایی که مخالف منافع آنها باشد با این سلاح خاموش در حال نابودی هستند بیدار شوید و راه حلی درست ارائه دهید این سلاح توسط امواج الکترومغناتیس ایجاد می شود و شدت این امواج را به قدری زیاد می کنند تا شرایط آب و هوا منطقه را تغییر دهند من برحسب تحقیقی که کردم متوجه شدم ابرهای باران زا تا مرزهای ایران می آید و خیلی هم پایدار و قوی هستند ولی به وسیله این سلاح به هر شکل ممکن عقیم می شوند تا بارشی صورت نگیرد اگر هم صورت گرفت ناچیز باشد حال این شرایط خیلی جدی هست و در شمال ایران بندر لنگه نیز به وسیله همین سلاح ماهی های خیلی زیادی را سوزاندن و جریان آب و هوا و طوفان ایجاد کردند و الان گستردگی سلاح خیلی زیاد شده بطوری که شاید باور نکنید و تمام گسل های ایران را می خواهند فعال کند شاید به ظاهر چیز خیلی بعید به نظر برسد و قدرت خیلی ضعیف باشد ولی امکان دارد خواهش می کنم مسئولین و کسانی که قدرتی در این مملکت دارند کاری انجام دهند و اکیپ های تحقیق تشکیل داده و نصف بودجه نظامی کشور را فقط برای مقابله با این کشور بی ریشه یعنی آمریکا هزینه کنند چون دارد ایران عزیزمان را نابود می کند و تنها راه مقابله با آمریکا جنایتکار و غاصب مقابله با مثل است و باید با سلاحی پیشرفته تر از خودش خودش را هدف قرار دهیم و ما ایرانی هستیم می توانیم
ما را در سایت ارزش ملک در تهران و مخصوصا در مناطق غرب تهران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175