آخه یکی توی این مملکت نیست بگه چرا شما مسئولین نظام جمهوری اسلامی از رهبر تا رئیس جمهور و .... مردم ایران خر نیستند بابا می فهمند یارانه قرار بود با گران شدن آب و برق و گاز و تلفن و ... به خود مردم داده شود و شما 10 برابر گران کردید ولی یارانه دارید قطع می کنید از زمان گران شدن حامل های انرژی تا همین امروز حداقل ارزش پول ما 350 درصد افت کرده و گرانی واقعی اگر به گفته خود مسئولین نظام جمهوری اسلامی 15 درصد باشد در این 4 سال گذشته فقط 60 درصد گرانی داشتیم در صورتی که همه بازاری و کسبه مملکتی می دانند که گرانی سال 26 درصد بود و نه 10 و 15 درصدی که اعلام شد حال مملکت ما دارد رو به نابودی کامل خانواده ها و اعتقاداتشان می رود و آن هیچ نیست جز تورم و گرانی و بیکاری و .... زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد هم بسیار بدتربود چرا که در آن زمان هم ارزش پول ایران به شدت پایین آمد و گرانی سالانه تا 60 درصد هم می رفت واقعا اگر بلد نیستید مملکت اداره کنید بکشید کنار اهل بیاد اداره کنه خواهش می کنم با خون شهدا بازی نکنید .
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۶ساعت 9:3  توسط مایکل |
ارزش ملک در تهران و مخصوصا در مناطق غرب تهران...ما را در سایت ارزش ملک در تهران و مخصوصا در مناطق غرب تهران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145